دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

بک لینک چیست و چرا بک لینک‌ها مهم هستند؟۱ min read

Backlinks چیست؟
⏱زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بک لینک چیست؟

بک لینک پیوندی است که وقتی یک وب سایت به دیگری پیوند می دهد ایجاد میشود. هنگامی که یک صفحه وب آدرس صفحه وب شما را در سایت خود قرار می‌دهد. به گونه‌ای که با کلیک بر روی آن آدرس به صفحه وبسایت شما هدایت شود. آن آدرس به عنوان یک بک لینک در نظر گرفته می‌شود.پیوندهای برگشتی نیز “لینکهای ورودی” یا “پیوندهای ورودی” نامیده می شوند. بک لینک ها برای سئو سایت بسیار مهم هستند.

بک لینک چیست و چرا بک لینک‌ها مهم هستند؟

بک لینک‌های خود را با Link Explorer بررسی کنید

چرا بک لینک‌ها مهم هستند؟

بک لینک برای سئو سایت بسیار ارزشمند است زیرا آنها نماینده “رأی اعتماد ” از یک سایت به سایت دیگر هستند.

در حقیقت ، بک لینک به وب سایت شما علامتی برای موتورهای جستجو است که دیگران مطالب شما را برای آن تضمین می دهند. اگر بسیاری از سایتها به همان صفحه وب یا وب سایت مشابهی پیوند دارند ، موتورهای جستجو می توانند نتیجه بگیرند که این مقاله ارزش پیوند دادن به آن را دارد ، و بنابراین ارزش جستجو در صفحه نتایج موتور جستجو را نیز دارد. بنابراین ، بدست آوردن این بک لینک ها می تواند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه سایت یا دید جستجو داشته باشد.

کسب بک لینک

کسب بک لینک

کسب بک لینک یک مؤلفه اساسی سئو خارجی سایت است. روند به دست آوردن این لینک ها به عنوان لینک بیلدینک معروف است.

برخی از بک لینک‏‎ها ذاتاً از سایرین با ارزش هستند. پیوندهای سایتهای معتبر ، پر طرفدار و معتبر ، مطلوبترین لینک دهنده برای کسب بک لینک محسوب می شوند ، در حالی که بک لینک از سایت های دارای قدرت کم ، اما به طور بالقوه اسپم به طور معمول در انتهای دیگر طیف قرار دارند.

این که آیا پیوندی دنبال می شود یا خیر مطمئناً مرتبط است ، اما ارزش لینک های nofollow را کاملاً بی ارزش ندانید. حتی ذکر فقط در وب سایت های با کیفیت بالا می تواند باعث تقویت برند شما شود.

دقیقاً همانطور که برخی از بک لینک‌هایی که به دست می آورید نسبت به سایرین با ارزش تر هستند. ، پیوندهایی که شما در سایت های دیگر ایجاد می کنید نیز از نظر ارزشی متفاوت هستند. هنگام پیوند با یک سایت خارجی ، مواردی را در مورد صفحه ای که به آن لینک می‌دهید بررسی کنید (قدرت صفحه ، محتوا ، قابلیت دسترسی موتور جستجو و موارد دیگر) متن لنگر مورد استفاده شما ، لینک follow باشد و یا nofollow ، و سایر برچسب های متا مربوط به صفحه پیوند می توانند تأثیر بسزایی بر ارزش پیشنهادی خود داشته باشند.

آنالیز بک لینک‎های رقابتی

آنالیز بک لینک‎های رقابتی

کسب بک لینک های قوی می تواند وقت گیر باشد. سایتهای جدید یا افرادی که رتبه کلمه کلیدی خود را گسترش دهند ، ممکن است دشوار باشند که بدانند از چه زمان شروع به ایجاد بک لینک سازی کنند. و از کجا شروع کنند.

اینجاست که آنالیز بک لینک رقابتی به وجود می آید: با بررسی نمایه بک لینک (مجموعه صفحات و دامنه هایی که به وب سایت پیوند دارند) به رقبایی که قبلاً برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه خوبی را کسب کرده اند ، می توانید در مورد بک لینک سازی آنها که ممکن است به آنها کمک کرده است ، را آنالیز کنید.

ابزاری برای بک لینک مانند Link Explorer می تواند به کشف این لینک ها کمک کند ، بنابراین می توانید آن دامنه ها را در کمپین های ساخت لینک خود قرار دهید.

منبع: سایت MOZ

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: ۲ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *